Week 15

17 oktober 2019 - Valletta, Malta

Week 15.

Dit is helaas al mijn laatste week. Maar wat heb ik dit geweldig avontuur geweldig afgesloten!

Maandag had ik een ochtenddienst. De residents waren niet thuis, dus ik en Csilla moesten weer het avond eten koken. Toen we klaar waren om 9.00 uur zijn we de serie 90 days of fiance gaan kijken.

Dinsdag was met laatste ochtenddienst met Heidi. Vandaag waren de residents thuis en mocht ik de morning meeting voor het laatst geven. Ik had overlegt met Heidi en toestemming gekregen om te vragen aan de residents wat ze van mij hebben geleerd en of ze tips en tops hadden. Ze zeiden allemaal dat ik een hele leuke persoonlijkheid had en dat ik altijd luister naar iedereen. Dit vond ik erg fijn om te horen. Rond 1 uur had ik mijn lunch met hun en toen was het al weer tijd om te gaan.

Woensdag was mijn laatste avonddienst. Deze had ik ook weer met Heidi. Alle residents waren werken en kwamen pas binnen rond 5.00 uur. Heidi had gezegd dat ik vandaag niks hoefde in te vullen voor het logboek en dat ik gewoon de hele avond met de residents ga praten. Toen de residents binnen kwamen wilde ze allemaal praten en vragen stellen. Ik heb de hele avond met ze in de penthouse gezeten en gekletst. Toen hadden we avond eten. Een van de residents ging een hele speech houden over wat ze van me vonden. Na het avondeten kwamen ze binnen met een red velvet taart die de vriendin van een van de residents had gemaakt. Ook kreeg ik een kaart en oorbellen van ze en het leukste van alles: Ik kreeg een thirt met alle handtekeningen van de residents.

Toen ik weg ging hadden we nog een groepsfoto gemaakt. Ook heb ik iedereen persoonlijk bedankt en afscheid genomen. Daarna heb ik afscheid genomen van Heidi. Ik vond het heel moeilijk om afscheid van ze te nemen.

Ik heb een hele leuke stage gehad en heb echt genoten van ieder moment!