Week 11

20 september 2019 - Valletta, Malta

Week 11 verliep erg rustig.

Maandag werkte ik in de avond. De avond verliep erg rustig. De Residents van Fase 1 zijn deze week begonnen met werken, dus hun wilde graag hun verhaal kwijt over wat ze hadden gedaan.

Dinsdag was ik vrij.

Woensdag werkte ik ook avond. De avond verliep gewoon rustig.

Donderdag werkte ik in de ochtend. Toen ik aankwam waren alle Residents in het huis op 1 na. Dit kwam omdat 2 naar de gevangenis gingen voor hun parol. 2 gingen werken en 1 iemand moest later beginnen. Dit bracht een beetje hectiek met zich mee, want iedereen moest op het zelfde moment naar buiten, tekenen dat ze weg gaan en hun geld hebben. om 7.15 gingen ze weg en daarna was er niks meer te doen. In deze tijd heb ik de case doorgelezen van de mensen over hun leven hier voor en waarom ze vast zitten. ( Ik wist al waarom ze vast zaten, omdat ze me dit persoonlijk hadden verteld. Alleen sommige dingen wist ik nog niet)

Vrijdag werkte ik ook weer in de ochtend. Ik heb vandaag de Residents af gezet bij hun community work. We vertrokken om 7.15 en kwamen terug om 8.30. Hiernaar was er niks meer te doen aangezien het logboek werd ingevuld door een nieuwe werknemer.

Dit was week 11. Zoals je ziet was het een hele rustige week.